torsdag 1 april 2010

Glad Påsk!

Nu har Magnus gett sig av till Göteborg för att medverka på ett spelkonvent. Han ska leka med sina "gubbar" en hel helg och det är han värd även fast jag kommer sakna honom. Det blir snabbt väldigt tomt när man är van att alltid vara med någon. Fast det ska bli lite skönt att vara själv också och det skadar ju inte att sakna varandra lite.

Idag tog jag en promenad med Lisa och hennes Janis. Jag var inte på strålande humör direkt men om någon är förstående med sånt så är det Lisa! Under promenaden hann Ozzy skälla på let me think...hund, hund, häst, inget speciellt, hund, skateboard, hund, inget speciellt och inget speciellt...ibland driver den hunden mig till vansinne. Jag skulle inte vara förvånad om mina hundar spenderar dagarna med att plotta om hur de ska göra mitt liv precis så där jobbigt att jag inte riktigt vet var jag ska göra med mig själv och dom. Skämt åsido jag älskar mina skitungar men ibland gör dom inte livet lätt för mig. Jag önskar att jag hade ett outtömligt förråd av tålamond för då hade jag varit en väldigt konsekvent och duktig hundägare.

Nu ska jag gå och rensa en massa tvätt, jag hatar verkligen allt som har med tvätt att göra, det är så att jag överväger ett liv som nudist men det är fortfarande lite för kallt ute för att överväga det seriöst. Det påminner mig om något min mamma berättade för mig, de hade en pool nedanför deras hotell när de var på Kanarieöarna där det var en massa tyska nudister som badade, min mamma var inte helt nöjd med utsikten.

Har inga nya foton tagna så jag bjuder på två favoriter i repris. Den på Ikaros är tagen av Linnea och hon har verkligen fått Ikaros att se precis så vacker ut som han är. Den på bollen tog jag i somras när vi var och bada och den bilden är helt enkelt en favorit bara för att han ser så förbaskat söt ut!




Glad Påsk alla!

1 kommentar:

Anna med flock sa...

Vill bara önska dig en jättefin påsk, krama om grabbarna lite extra från mig och tack för dina kommentarer.

Vi hörs!