tisdag 13 april 2010

Träningskort

Jag har tänkt ett tag nu att jag gärna hade velat skaffa ett träningskort. Efter att jag körde Bodypumpen med Linn förra veckan blev jag riktigt inspirerad så idag skaffade jag mig ett träningkort på F&S som ligger ett sten kast från oss. Känns rätt bra att det ligger så nära för då kan man inte använda avståndet som ursäkt när man känner sig lat. Detta lämnade så klart ett gigantiskt hål i min plånbok men förhoppningsvis ska vi klara oss ändå för som jag sa till Magnus kan man inte sätta ett pris på sin hälsa, HAHA. Nu ser jag fram emot att testa deras olika pass och mitt mål är att komma iväg och träna 2 dagar i veckan.

Hundarna har haft en riktigt tråkig dag idag. Ska försöka köra ett kort träningspass med dom inne om en stund men jag har stött på lite av ett hinder med Ozzy så jag vill klura lite på hur jag ska lösa det innan jag jobbar vidare med fotgåendet...men men det finns annat vi kan jobba på också.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hej, "halkade" in här via Annas blogg:-) Härligt att er lydnadsträning går framåt! Stor E´loge också till alla fina bilder! En härlig vår till dig & doggarna:-)