lördag 10 april 2010

En seg lördag

Jobbade igår så idag är jag riktigt trött. Kunde dessutom inte somna igår så jag kom inte upp förens kl 13. Jag hatar att gå upp så sent speciellt när jag ska jobba på kvällen igen för dagen blir så himla kort. Man hinner knappt komma igång innan det är dags att gå till jobbet.

Beslöt mig i alla fall för att göra något vettigt med hundarna eftersom de ska vara själva i natt igen. Vi tog oss ut till Tinnerö så fick hundarna springa fritt och leka. Vi passade även på att göra några uppletande var åt hundarna. De var ganska duktiga faktiskt trots att jag kanske inte orkade vara så entusiastisk som jag vanligtvis är. Hade med mig kameran men givetvis började det regna precis när vi skulle sätt igång så kameran fick stanna i väskan.

Blir bara en kort uppdatering idag för jag måste strax ge mig av till jobbet. Ha en trevlig lördag alla!

Inga kommentarer: