fredag 2 april 2010

Ännu en dag gjord

Varför måste systemkameror vara så förbaskat tunga. Jag orkar nästan aldrig ta med mig den nu mera för den är så omständligt att bära runt på. Dessutom blir man extra stressad om man har den framme och man måste koppla upp hundarna av någon anledning. Så idag tog jag lite bilder inomhus istället men jag ska ta med den ut snart så jag kan få lite fina vårbilder på hundarna.

Idag har jag varit duktig och städat. Det är skönt att vi bor så litet nu för det är inte så mycket att göra.

Imorgon ska jag eventuellt gå på samträning men det beror på vädret, det måste vara sol annars stannar jag hemma. Vet dock inte om jag ska ta med mig båda. Det får nog bli så att jag bestämmer mig imorgon hur jag känner. Det är ingen idé att ta med sig båda om jag känner att jag inte orkar för då blir vi bara osams, haha.

gäsp...ska du ta bilder idag igen...


okej då jag kan väl posera fint på en bild


ta en bild när jag gör så här också!


om jag ser riktigt ledsen ut kanske matte ger mig godis

1 kommentar:

jenny & lego sa...

kul att bloggen har fått nytt liv igen! :) kan man inte få se lite bilder på er fina lägenhet?