onsdag 28 april 2010

Vilken film!

Som vissa vet så älskar jag marvel, kanske inte att läsa serietidningarna men dock filmerna. Min absoluta favorit är givetvis X-men men Iron Man som jag såg idag var även den riktigt jäkla bra. Den fick mig att glömma morgondagens tenta och veterinärbesök. Den var jätterolig och Mickey Rourke var hur bra som helst som onding. Jag kan varmt rekommendera den.

Under dagens promenad passade jag på att träna på mina cirkelövningar med Ozzy och det gick riktigt bra. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men lydnad är faktiskt ganska kul, lite stelt men riktigt utmanande.

Tack Linnea för tipset att använda en soppslev för att fånga kisset för det funkade jättebra. Nu står det lite kiss i en bunke i kylskåpet och nu får vi bara hålla tummarna för att det inte är något allvarligt fel på Ikaros.

Här kommer liten bilder från dagens promenad.







1 kommentar:

Anna med flock sa...

Åh vad massa härliga bilder :)

Hoppas att det inte är något större fel med Ikaros, håller alla tummar och tår för att det bara är nåt lättåtgärdat som gör att han har svårt att hålla sig.

Visst är lydnad kul, även om man sliter sitt hår ibland.... speciellt jag som saknar tålamod ;) Ser fram emot en promenad eller lite träning snart!

Har vi sagt någon tid för middagen förresten? Minnet du vet... tror jag börjar bli gammal och senil...