tisdag 30 mars 2010

Bilder

Har precis avslutat kvällens lilla träningspass och Ikaros var riktigt duktig. Han var riktigt lugn vilket alltid är uppfriskande. Ozzy var inte speciellt på alls men jag misstänker att han fortfarande är rätt trött från igår. Vi försökte i alla fall göra några ingångar men allt gick i ultrarapid så jag tränade lite nejövningar istället.

Jag har ju glömt att berätta att jag kört ensam för första gången. Magnus och jag skulle åka och storhandla så jag fick låna mina föräldrars bil. Det gick jättebra! Det var väldigt spännande att vara helt ensam i bilen men jag kände bara att det fick mig att växa och fokusera mer för det fanns ingen att luta sig mot. Egen bil får dock vänta tills vi är klara med skolan för just nu finns det inte pengar till det.

Kände mig lite inspirerad till att ta lite bilder så jag trakasserade mina trötta hundar en stund och nedan har ni resultatet.





1 kommentar:

Suneeta och hunden Chanel sa...

Hej! Jag blev länkad hit av en tjej som också har blogg =)
Vilka fina hundar du har!! :D Vad är det för ras på dom?? Själv har jag en Leonberger-tik på snart 2 år.
Glad Påsk och ha det så bra!!