torsdag 30 april 2009

Spår för hundarna stress för mig

Det är så mycket i skolan nu. Jag känner mig själv bli mer paralyserad för var dag som går. Vill inte tänka på allt som ska göras men jag måste, ju längre tid jag väntar desto värre blir det.

Kan lova er att hundarna kände av min stress idag för dom var både totalt oresonliga. När den ena skulle åt ena hållet skulle den andra bestämt åt det andra. Har ont i både kropp och själ efter denna dag. Fast jag tror inte hundarna klagar för dom har haft riktigt kul, bortsett från mina sporadisk utbrott. Idag var det nämligen träff med träningstjejerna och idag lade vi spår till hundarna.

Ozzy virrade bort sig ibörjan men vi gick tillbaka en bit och då hittade han det igen. Ikaros var som en kula fram i spåret och slarvade massor. Tråkigt eftersom han annars brukar ta det så lugnt. Men han hittade slutat och det var bra.

Hundarna var riktigt trötta på vägen hem för dom gick så lugnt och snällt, eller så visste dom att matte behövde det för att inte bli komplett galen.

Speciellt många bilder blir det inte idag. Jag tog nästan inga själv men jag hoppas att jag kan få några av Linnea när vi spårar men det får ni se en annan dag. Bilderna nedan är tagna av snälla Anna, tack Anna!




Inga kommentarer: