fredag 24 april 2009

Lite om igår...

Vi börjar med det roliga. Igår var det den veckliga träningsträffen med tjejerna. Ingen av oss fick direkt någon träning gjord utan det slutade med att vi satt i solen istället och pratade, vädret var verkligen fantastiskt. Ozzy och jag gjorde dock några följsamhets övningar men Ikaros var inte intresserad av att göra nått alls förutom att vila sig i solen, och det respekterar jag. Det var verkligen som något lossnade för Ikaros igår. Han verkade inte vara det minsta osäker på Tim och Tim på honom. Dom var båda så otroligt avslappnade.

Sen var det dags för jobbet...jag vet inte vad jag ska säga förutom att det var jobbigt på en helt ny nivå. Det var sååå mycket folk så jag fick jobba större delen av tiden ensam inne på Harry´s för att det skulle kunna vara så många som möjligt inne på Sliver. Jag har aldrig jobbat så hårt och mycket. Det finns inte en del av min kropp som inte har ont idag. Det var flera tillfällen igår jag var nära tårar av total utmattning men det var bara att fortsätta. Nu har jag två dagar kvar att jobba, två betydligt lugnare dagar hoppas jag. Har inte orkat plugga ett dugg idag så nu har jag ångest över det också...

Jag hoppas på bättre tider nästa vecka. Jag har redan börjat planera in lite roligheter. Här är lite bilder från gårdagen.







4 kommentarer:

jenny & lego sa...

usch ja, att vara stressad är inte särskilt kul!

härligt med samträning även fast man kanske inte fokuserar på träning hela tiden!

Anna med flock sa...

Lät tufft på jobbet, himmel! Hopaps att resten av jobbandet blev mindre intensivt.

Jo, dom var jätteduktiga och avslappnade våra grabbar, härligt att se dom!

Hoppas du haft en fin helg hittils!

tessan sa...

Men jösses lät ju helt befängt med denna folkansamling! Men jag såg igår när jag var på stan hur jäkla mycket folk det var överallt!

Hoppas du kan stressa ner och plugga lite och att lugnare dagar kommer.....
Krqamis från oss!

Anonym sa...

Hej
Var ute och gick med min hund när jag mötte dina föräldrar, (tror jag att det var). De sa att Dino var jättelik Ikaros. Jag fick tips om din blogg så jag var tvungen att titta. De är lika. Ikaros ser ut att vara mer långhårig. Kul att se.
MVH Linda