lördag 11 april 2009

Åka bil är kul!

Linn kom och hämtade upp oss runt lunch. Tänkte jag bara skulle ta hundarna på en sväng runt huset först men dom hade ju sett Linn och hennes bil så dom skulle minsann inte gå någonstans. Fick släpa dom runt hörnet där båda kissade och bajsade direkt och sen slet dom i kopplet för att få gå tillbaka. Det hela var nästan komiskt, dom har aldrig bajsat så fort.

Vi åkte ut till ett fält dit Linda och jag åker ibland, där fick hundarna busa av sig medans Linn och jag bubblade på om allt och inget. Efter det åkte vi in till stan och åt glass från Bosses. Hundarna skötte sig helt okej förutom när det gick förbi hundar förstås, men jag ger inte upp nån dag kommer dom vara lugna även då. Vi satt på en bänk i solen, det var så himmla skönt men hundarna tyckte nog det var lite sådär för mot slutet låg dom båda i skugan av bänken.


Det här fina påskägget väntade på mig när jag gick upp idag. Har inte fått påskägg på många år så det var mycket roligt och framför allt gott, så tack Diana!







Just nu sitter jag ensam hemma vilket inte händer speciellt ofta. Jag passar på att störa grannarna med alldeles för hög musik. Det finns verkligen inte bättre än att lyssna så högt att man nästan får ont i öronen, hmmm...undrar om det här är anldeningen till att jag har tinitus.

Vill avsluta med att dela med mig av några fina textrader ur en väldigt bra låt av ett av mina absoluta favoritband

"Well am I making haste or could it be haste is making me
what's time but a thing to kill or keep or buy or lose or live in
I gotta go faster
keep up the pace
just to stay in the human race"

Supersonic, Bad Religon

2 kommentarer:

Anna med flock sa...

Åh vad gott med glass på bosses...det om något är ett riktigt vårtecken!

Tessan sa...

Glass i stora lass!

Ja du goa grannar växer ej på träd!! Nu ska jag nog gå oc lägga mig....vi tänkte köra samträning i morgon...får de hur kicki och jag mår båda vi är lite kassa båda två;)
Kramis!