torsdag 2 april 2009

Varning för mycket bilder!

Vilken dag! Först träffade jag Linnea och Anna för lite hundträning och prat. Alla hundar var så fantastiskt duktiga. Jag känner verkligen att jag kan lita på Ikaros mer och mer. Jag har blivit mycket bättre på att läsa hans signlar. Gissa om Ikaros var trött när vi kom hem, 3 timmar ute i solen tog verkligen musten ur honom, han slocknade direkt när han kom innanför dörren. Vi hade verkligen en jättehärlig eftermiddag i vårsolen.

Tack Anna och Linnea för alla fina bilder!


Zumi och Linnea kör lite freestyle

Ina och Anna visar hur bra kontakt ska se ut

min gosbjörn

Ikaros lite ofokuserad

Jag med vinden i håret

Ikaros med vinden i pälsen

hur glad är inte jag att den här fina killen är min

Ikaros älskar att pussas och jag tackar aldrig nej till en

ropa nån gång då matte

Ikaros säger "godis godis godis?"

fin kontakt, eller hur?


Sen kom Linn och hämtade upp mig och hundarna så begav vi oss till rydspåret. Vi gick 5:an det hann bli kolsvart innan vi gått klart. Linn fick gå med den snälla hunden (läs Ikaros) och jag gick med brunafaran. Det var jättetrevligt. Linn och jag har snart känt varandra i 20 år, kan ni fatta! Det är fantastikt att ha en människa i sitt liv som man känt så länge man delar så otroligt mycket historia!


2 kommentarer:

Linn sa...

Alltså jag måste kolla exakt vilket datum det var vi började lekis så vi kan fira själva 20-årsdagen ordentligt!! :-)

jenny sa...

det kan aldrig bli för mycket bilder!

härligt med så mycket hundträning, jag skulle också vilja ha ett "hundgäng"