måndag 27 april 2009

Grillat är gott!

Idag har jag fått massor med bra gjort har bland annat storhandlat och deklarerat. Har så mycket som händer i veckorna nu mera så jag har börjat skriva in saker i min kalender igen och dessutom börjat med en to do list. Imorgon har jag sjuk mycket som måste göras men viktigast är att jag ringer veterinären, Ozzy har nämligen fått tillbaka som blodiga gegga i bajset, jippi!

Idag har det varit full fart hela dagen. Först handla sen direkt efter det bar det av hem till föräldrarna för lite grillat. Hundarna var helt stolliga som vanligt, dom älskar verkligen att åka dit. Så för hundarna har det blivit en massa bus i stora trädgården. Har varit en enormt tråkig helg för min killar. Både Magnus och jag har varit alldeles för trötta för att orka med speciellt lång promenader så det har mest blivit träning inomhus och så långa promenader som våra kroppar tillåtit oss att göra. Jag är inte gammal men efter en helgs jobb känner jag mig som en pensionär. Men idag fick killarna igen för den tråkiga helgen med massor av timmars skoj, och det är dom helt klart värda. Vi människor blev bjudna på jättegod mat (Ikaros också men jag låtsas som jag inte såg nått *skrattar*), min pappa är jätteduktig på att grilla!










Ozzy och jag tränar på att han ska gå mellan mina ben. Han börjar bli riktigt duktig men behöver fortfarnade mycket ledning såklart. Men jag hoppas att vi snart är lika duktiga på det som Linnea och Zumi är.



1 kommentar:

jenny & lego sa...

vad sa veterinären om lilla ozzy?

kram från oss, hoppas att han snart är 100% bra!