fredag 3 april 2009

Woohoo!

Idag landade säsong 5 av Beverly Hills i brevlådan. Jag har varit ett stort fan av den serien sen jag var liten. Jag vet att det är fånigt så det är fritt fram att döma mig men jag bryr mig inte. Jag har hur kul som helst när jag kollar på det och det är trots allt det viktigaste. Jaja, nog om det ni vill säkert mycket heller höra vad jag gjort med hundarna.

Idag träffade jag och Ikaros Ina och Anna för en promenad i skogen. Det var som natt och dag mot förra gången. Båda hundarna var hur lugna som helst och accepterade varandera riktigt bra. Det vara några små bråk men inget nämnvärt, fortsätter dom i den här takten kommer de snart pussa varandra. Det var som vanligt jättetrevligt att träffa Anna, och Ina också såklart. Vi bestämde att vi nästa vecka ska ta en fika på stan med hundarna för att få lite omväxling så jag hoppas verkligen vädret håller i sig.

Kungen på stubben


Killen som älskar att stå och speja

Den här stenen hoppade Ina upp på. Det otäcka var bara att när hon skulle ner hoppade hon bara rätt ut för den branta kanten. Jag blev livrädd och Anna var säker på att Ina skulle bryta benen. Ina har ibland inte så mycket till självbevarelsedrift men hon är bara för go.

underbart fina Ina

jag och en som vanligt otålig Ikaros

min skönhet

Idag har jag även försökt lära Ozzy att snurra. Projektet går lite sådär. Så fort han kan äta lite annat ska jag klicka in honom ordentligt för det kommer uderlätta en hel del tror jag. Tills dess ska jag givetvis kämpa vidare, så om ett tag kanske även Ozzy kan snurra.

1 kommentar:

Anna med flock sa...

Tack för en riktig myspromenad! Jag är fortfarande förvånad över att Ina klarade sin "flygfärd" från stenen idag men hon rör sig precis som vanligt och var lika orädd och stollig på vägen hem så hon blev inte det minsta berörd...stolle!

Krama om Ikaros lite extra från mig, han har ett gudomligt tålamod med Inas små tjafsattacker....