torsdag 16 april 2009

Bollar är kul!

Idag gick jag och hundarna till ryd för att träffa Linda, eller rättare sagt hundarna drog mig till ryd för att träffa deras favvo tjejer i hela världen. Jag skadade handen i förra veckan på jobbet och den blev verkligen inte bättre av att bli misshandlad av hundarna, men det är mitt egna fel som inte ställer högre krav på dom.

Linda hade med sig en liten boll till hundarna. Ozzy hade den större delen av tiden och visade tydligt att det var hans om någon kom nära. Fast jag tror alla hade den vid något tillfälle, till och med Ikaros sprang lite med den. Han var så söt när han äntligen fick tag i den. Han är för go min lilla kille. Nala fick vara med och vara lös idag. Hon har blivit en sån stor och fin tjej och tar det lugnt när matte säger till. Hon och Ozzy hade en ordentlig jaktstund.

Det är verkligen trevligt att bara träffas så här och bara låta hundarna vara. Imorgon blir det bus för hundarna igen för då ska vi träffa Bob med familj.









2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt det var i solen.

Kortet på dina grabbar och kortet på Nala när hon sitter i gräset är kanon foton. Skulle ju ställas ut ju, =)

Kramiz
L

jenny & lego sa...

vilka fina bilder - de ser verkligen ut att vara bästisar allihopa!

har nu läst ikapp mig på bloggen, vad duktig du är som tränar så flitigt med killarna - kul!

tråkigt med ikaros men jag tror bara att han är osäker, och det låter (och ser) oftast värre ut än vad det är - det är ju bra som du har tänkt att träna hundmöten enskilt med dem för ju mer de litar på dig en och en, desto mer litar du på dom och då går det ju bättre även när ni är allihopa på promenad! :)