torsdag 12 mars 2009

Usch och fy!

Var på styrelser möte idag i fritt följ. Kände mot slutet av mötet att jag mådde ganska illa. Det i säg var inte så konstigt för jag hade prioriterat bort frukosten för att få sova lite längre och att inte äta kan få mig att må dåligt. Snälla Tessan skjutsade hem mig och när vi nästan var framme kände jag bara herregud jag kräks. Fick massor av saliv i munnen och blev jättenervös. Det var nästan så jag hoppade ur bilen i farten. Väl ute ur bilden mådde jag fortfarnade lika illa. Vinka av Tessan och gick runt hönet och där kräktes jag TVÅ gånger. Herregud vad pinsamt. Tänk om någon såg mig! Jag har en tendens att bli åksjuk men aldrig så här illa, jag skäms massor. När jag väl kom hem mådde jag inte lika illa längre men gud vad trött jag var. Har sovit hela dagen känns det som. Dock lärde jag mig en viktig läxa. HOPPA ALDRIG ÖVER FRUKOSTEN!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jösses din stackare!! Du skulle sagt till att du var så åksjuk så hade jag kört mycket "snällare" :) Jag är själv åksjuk så jag vet hur det känns!! Kanske det var en blandning av att inte ätit,all spänning som varit och lite "nervigt" med ett möte bland nya människor.... Mig gjorde det då inget, du skulle sagt till innan....

Stor kramis på dig lilla "kräkis";)

Anonym sa...

Tror vi ska se till att ha en rejäl frukost på bordet åt dig på nästa möte! Bara bullar är egentligen inte bra alls när man ska ha huvudet med sig.
Så hädanefter blir det en nyttig och rejäl fika på mötena.
Hoppas du mår bättre nu, kram Kicki