söndag 8 mars 2009

Årsmöte och mycket mer

Valdes i söndags in som kassör i fritt följ. Hade panik från första stund jag tackade ja. Eftersom det pågått en del drama i mitt liv hade jag svårt att identifiera vad som var för det och vad som var för kassör arbetet. Nu efter att ha pratat med Kicki, ordförande i fritt följ, inser jag nu att 80 var det faktum att jag tackat ja till en position jag inte kände mig bekväm i. Så nu har jag avgått. Som tur är var Kicki väldigt snäll och förstående över det hela, så tack för det Kicki! Förklarade att jag väldigt gärna hade varit kvar i styrelsen, då jag verkligen sett fram emot allt vad föreningsliv innebär och FF har massor med roliga avanemang i vår som jag verkligen sett fram emot att vara med och planera och genomföra. Då säger Kicki att jag gärna får vara kvar i styrelsen, så nu är jag suppleant i FF istället, känns mycket bättre. Tror verkligen att jag har massor att tillföra så det känns skönt att jag fortfarande kommer att ha chansen att göra det. Fast det är klart det känns hemskt att lämna alla i sticket för föreningen behöver fortfarande en kassör, jag hoppas verkligen någon ekonomisk person i föreningen kliver fram och tar på sig det.

Imorgon är det samträning uppe i ryd igen. Skulle tagit med mig Ozzy men han är så dålig i magen så han får bara äta överkokt ris med morot. Stackarn. Han ska inte få fortsätta äta färskfoderet så får vi se om han blir bättre. Hur som helst så får Ikaros följa med upp för samträning istället. Han och jag har haft så dålig kontakt på sistone så vi får se hur det går.

Idag gick jag och Ikaros hem till Linda. Som vanligt pratade vi om allt och inget. Efteråt var Linda snäll och körde hem mig. Vi tog vägen förbi universitetet för att köpa en bok, men självklart fanns den inte inne. Argh...jag hade egentligen behövt ha läst den tills imorgon. Jaja inte mycket att göra åt det. Hur som helst tack Linda för en trevlig dag även fast det fanns en del tråkigheter att prata om. Men som jag brukar säga - allt löser sig på nått sätt.

Här kommer några bilder från idag. Mina batterier dog efter jag tagit ca 10 bilder så Linda var snäll och skickade några som hon tagit.


Min fina Lilleman

vackra Pumba springer i solen

Yoma vilar i solen

öron på vift

Flickorna Rowley och Yoma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer säkerligen bli en tillgång!
Det andra är fixat..
Hämtar dig på torsdag...jag ringer!
Kramis
"trattnisse" hälsar att han kanske inte behöver ngn tratt:)

Anonym sa...

Du är en klar tillgång i styrelsen, jag är så glad över att du vill vara med och påverka vårt styrelsearbete.

Du är varmt välkommen in i gänget!
Kram Kicki