måndag 30 mars 2009

Måndag

Har fortfarande inte återhämtat mig från helgen jag har känt mig riktigt trött och seg hela dagen. Hade massor med skolarbeta att göra idag men har inte orkat nästan nått, som tur är har jag förstående gruppmedlemmar i skolan. Högskoleprovet gick sådär. Skrev samma som sist det gjorde Magnus också, vilket var riktigt bra.

Idag tog jag med hundarna till Linda. Dom drog hela vägen dit så jag var måttligt glad när jag kom fram. Dom vet ju vart vi ska och att det kommer bli kul så jag kan inte dirket bli arg, men idag kände jag nästan att det var sista gången jag går den sträckan *skrattar*

världens finaste systrar


Ozzy har äntligen börjat våga sig upp på stocken

surprise attack

en brunbjörn on the go

mina hundar ser alltid så "snälla" ut när dom leker

eller hur?

synkade, väldigt snyggt

Såg en riktigt bra film nu på kvällen, Blindness, om ni inte har sett den tycker jag ni ska se den. Jag tyckte den var riktigt bra.

Imorgon är det samträning i ryd igen, den här veckan ska jag inte försova mig det kan jag lova.




Inga kommentarer: