lördag 21 mars 2009

Promenad med Anna och Ina

Idag tog jag och Ikaros och begav oss till vallabackarna där vi mötte upp men Anna och hennes tik Ina. Ikaros och Ina är lite osäkra på varandra så den här promenaden var terapi för hundrna och en chans för mig och Anna att prata lite. Jag tyckte hundarna skötte sig ypperligt fast precis innan vi skulle skiljas åt vad det en del skällande från båda hundarna men när vi väl gick hemåt ville inte Ikaros lämna fina Ina (hihi) så jag fick locka honom en bit.

Det var jättetrevligt, jag har verkligen saknat att ha en promenad kompis. Jag har inte haft någon att ta långa promenader med, förutom Magnus då, sen Jenny flyttade. Men det är det nog ändring på nu.

Min fina gris

ett kort då jag för en gång skull inte ser förjävlig ut

ojdå matte det är kanske bäst jag håller mig en bit bort från den där Ina, men det är svårt för hon luktar gott och ser fin ut

Ikaros poserar på en STOR stubbe

Ikaros balanserar på en stock

Ikaros spejar på alla hästar som går förbi

Ina the fearless

hur söt får man vara?

Ina och matte Anna organiserar lite i väskan, Ina vill hjälpa till men matte insisterar på att hon klarar det själv

Tack för en härlig promenad Anna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt kortet på Ikaros på stubben var, han är ju så himla fin!

Stort tack för idag, jättetrevligt!

Anonym sa...

Hej
Jag trodde inte att det fanns grannare hundar än mig, men du är en värdig motståndare i ringen Ikaros..
Inte lika stor som mig (du håller ju måtten) matte tycker du är superfin.
Hoppas du får en bra söndag!

Höjd Tass från Ville

Anonym sa...

är Ina en vit schäfer? jättefin! :)