tisdag 24 mars 2009

Facebook

För tre dagar tog jag ett steg in i framtiden och joinade facebook. Fattade inget så idag kom snälla lilla Moa hit för att ge mig en tutorial. Nu känner jag mig inte längre som ett stort frågetecken. Jag har redan efter tre dagar lyckats få ihop några facebook kompisar. Ska bli spännande att se om jag fastnar i det här.

Idag tog jag med mig hundarna till ryd för lite bus med Pumba. Linda hade tagit med sig en boll som Ozzy snabbt tog. Det finns bara en sak i Ozzys liv man försvarar ordentligt och det är bollar. Han bryr sig inte ett dugg om andra hundar om han har en boll.

Hade en klockren inkallning på Ikaros när han sett en annan hund. Varje gång jag lyckas ökar mitt förtroende för honom. Han är mycket duktigare än jag ger honom cred för.










3 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder! skönt för dom att få busa med varandra och bara vara glada hundar :)

Anonym sa...

Bus är skoj! Ha ha blev det duschen sen? Ser lite skitiga ut:)
Klart Ikaros är duktig, han har ju en duktig och engagerad matte! Ozzy är ju bara för söt!

Tack för idag, det var jätte trevligt att ha er här!
Kramis!

Anonym sa...

tack för bilder idag =) och snabb träningen

kram
L