fredag 6 mars 2009

Tråkig torsdag

Det tycker nog hundarna iallafall. Har känt mig helt energilös idag har spenderat större delen av dagen framför datorn. Misstänker att jag sov alldeles för många timmar i natt och att det är det som gör mig så seg. Även fast jag har känt mig anti så har jag försökt göra nått kul med hundarna. Vi tog oss upp till vallaskogen där vi såg något väldigt spännande (kolla bilderna för att få reda på vad). Det blir en kort blogg idag för Ozzy ligger vid dörren och vill ut. Han har varit lite dålig i magen idag så det är bäst jag lyssnar på honom.


busbröder

Ikaros till attack

mystiska varelser

mystiska varelsers barn

Ozzy blev helt stum av upptäckten av dessa mystiska väsen, och ni som känner honom vet hur ovanligt det är att han är tyst :D


Inga kommentarer: