lördag 14 mars 2009

Ett litet vårtecken!

Idag har varit en ganska lugn dag. Kom upp hyfsat skapligt och satte igång med lite städning Magnus dammsög och jag tog tag i att rensa tvätt, det är nog bland det värsta jag vet att göra. Sen gick vi ut med hundarna. Tog oss bort till rydskogen där dom fick spinga lösa och hålla på. Var svårta att ta bilder för ljuset var väldigt dåligt.


Mina buskillar

Ozzy tar det lungt en stund

Ikaros spejar efter ekorrar

På vägen hem stötte jag på ett litet vårtecken. Vitsippa?! är så dålig på blommor men det är vad jag sa till Magnus att det var. Blev iallafall glad när jag såg dom. Mycket vackert tycker jag.

mitt lilla vårtecken

Dom fina presenterna som hundarna fick av Linda, väldigt uppskattade vill jag lova


Idag har föräldrarna varit på besök. Dom är nyss hemkomman från Kanarieöarna och är riktigt brunbrända. Ozzy blev helt till sig av detta besök och var inte tyst en sekund.

Annars händer det inte mycket. Ska strax åka till jobbet men jag har något kul att se fram emot imorgon så det känns helt okej, vi ska nämligen gå på bio med två kompisar och se watchmen. Jag försöker att ha så lite förväntningar som möjligt när jag går på bio men till den här filmen har jag ändå rätt höga förväntningar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snödroppar heter dom men dom är verkligen ett vårtecken! jag längtar tills tussilagon kommer, då är det garanterat vår.

fina leksaker, förstår att hundarna gillade dom!

hoppas bion är bra!

Anonym sa...

Hej Sara!

Var va du i går? Och var va Linn? Jag trodde att fler från klasen skulle dyka upp, men vi blev bara 9 st. Tråkigt=( Vi får väl ordna en egen återträff nån gång som inte är så dyr.....

Hoppas allt är bra!

MVH

Mona

Anonym sa...

Sån där "kamptrasa" har jag med, vovvarna gillar den skarpt!

Får jag länka till din blogg?

Kram!