fredag 27 mars 2009

Jag saknar mina fina killar!

Jag har varit utan min älsklingar sen i eftermiddags. Känns som en evighet. Jag saknar dom så himla mycket, det är otroligt tomt här hemma utan dom, alldeles för tyst. Men jag vet att dom har det jättebra hos mormor och morfar.

Imorgon ska jag och Magnus upp tidigt och skriva högskoleprovet. Jag skriver det mest för att stötta Magnus och för att kanske få lite bättre resultat. Kommer bli en ovanligt tuff dag imorgon med provet och sen jobba på natten, misstänker att jag inte kommer vara den piggaste och gladaste arbetaren.



maaaaaatteeeeee!!

funkar det inte att skrika så får jag väl stå här och se arg ut


min alltid lika ståtliga Ikaros


Bilderna är från i onsdags när jag var och tränade med hundarna. Då var det minsann inte snö på gatorna, suck jag vill ha vår.

4 kommentarer:

tessan sa...

Oj då högskoleprov LYCKA TILL!!

Söt Ozzie ropar efter MAAATTTEEEE!! ;)

Kramis!

jenny & lego sa...

lycka till idag!

Anna med flock sa...

Lycka till idag på högskoleprovet.

Visst saknar man sin älsklingar när dom är bortresta, man är ju så van att ha dom runt sig. Kram.

Johanna sa...

Hoppas att du har det bra och att högskoleprovet gick bra för både dig och Magnus! Vad sägs om att fika snart?