söndag 15 mars 2009

Den sanna Ozzy fångad på bild!

Här har ni honom, mitt lilla monster. Här visar han tydligt hur man ska göra när man inte får som man vill, man skriker! Tror aldrig jag lyckas fånga min lilla boll så perfekt. Den här bilden visar tydligt vad vi alla har att stå ut med här hemma. Men visst är han söt!




Blev inte direkt något jättespännande för hundarna idag. Det kommer i veckan. Klickade in Ozzy idag, vet inte varför jag väntat så länge med att göra det men nu är vi igång. Jag älskar klicker köpte en jättebra bok för länge sen. Kommer inte ihåg vad den heter men jag ska bläddra lite i den sen för att få lite inspiration.













Watchmen var hur bra som helst. Den var över mina förväntningar men inte alls som jag tänkt mig. Ska inte berätta mer men jag rekommanderar alla som delar min smak i filmer att gå och se den.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en guld bild på Ozz-bollen minsann =)

Kram L

Anonym sa...

Verkligen en raring, ska bli kul att ha er på kurs framöver.
Hoppas att allt är bra med dig och de helt underbara hundarna som du har.
Voff från Kicki med flock

Anonym sa...

ikaros ser ut att vara lite trött på ozzy på första bilden! :)

kul att du bloggar så ofta!