fredag 20 februari 2009

Var är våren!

Jag längtar verkligen tills det är vår. Jag vill ha lite värme!

Idag gick vi en promenad uppe i valla skogen. Ikaros fick gå en del i koppel för jag ville träna på att bara Ozzy är lös. Han brukar nämligen hoppa på Ikaros när man släpper honom och det vill jag verkligen att han ska lära sig inte är okej. Passade även på att träna massor med inkallning, vilket det kan vara lite si och så med när Ikaros är närvarnade, men idag gick det jättebra, tills jag släppte Ikaros då gick han tillbaka till att vara samma halv döva hund.

Dom fick givetvis strosa en hel del tillsammans också. Hade med mig kameran för det var strålande solsken när vi gick. Tyvärr nådde inte så mycket av det ljuset in i skogen så dom där fantastiska bilderna jag hoppades på hände aldrig. Men bilder blev det ändå bara inte fantastiska.







Nu bär det strax av till jobbet, jag hoppas verkligen mitt revben inte gör för ont ikväll.

Inga kommentarer: