lördag 21 februari 2009

Jäkla revben!

Kom till jobbet igår och allt kändes bra. Jag lyfte bord och backar, jag körde på som vanligt helt enkelt. Misstag! Redan efter en halvtimme började det kännas illa, till slut gjorde det ont bara jag andades. Fick som tur var gå hem efter två timmar för att det var så lite folk. Idag blir jag också hemma. Det tar emot för jag hatar känslan av att lämna dom andra i sticket dessutom behöver vi verkligen pengarna. Jaja, hälsan kommer först och om jag skulle jobba ikväll vet jag inte om det skulle hinna bli bra tills nästa helg och då kanske jag har ett trasigt revben resten av livet. Lika bra att vila nu så att jag är helt återställd tills nästa helg.

Idag kom mina föräldrar förbi på lite fika. Dom hade med sig jättegoda semlor, vanilj till mig. Det var trevligt och hundarna blir som alltid helt till sig när dom kommer, speciellt Ikaros som älskar sina mormor och morfar mest i hela världen. Mamma hade också med sig varsin tröja till mig och Diana, dom var jättefina.

Innan allt detta träffade vi Bob och Björn i rydskogen. Det blev väldigt kort eftersom vi var tvungna att skynda hem, men hundarna han med en hel del spring ända.


en stor och en liten

Ozzy till attack

tre amigos

Bob spejar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsan går före!
Ta hand om dig och revbenen;)
Kramis!