lördag 7 februari 2009

Lördag

Det var lugnt på jobbet igår vilket var skönt med tanke på att ikväll beräknas bli en av de värsta kvällarna på året. Det kommer vara en buffeé nere i nattklubben för ca 170 personer. Dessutom är BK´s nattklubb fortfarnade stängd så vi får se om jag överlever natten.

Idag har jag Ozzy duty. Han får fortfarnade inte gå mer än korta koppel promenader så till slutet av nästa vecka får killarna klara sig utan varnadra. Vi tränade lite jag och Ozzy så då passade jag på att ta lite bilder för att ni också ska få se hur söt han är i sin tratt. Det måste verkligen vara tortyr att ha tratt, tänk själv att inte kunna klia dig när och var du vill, usch stackarn, men tiden går ganska fort så snart är den borta för alltid.


ska jag få dom där godisarna nån gång eller?

på riktigt hur många kort sak du ta, jag vill ha mina godisar

Snälla matte säg varsågod



Inga kommentarer: