torsdag 19 februari 2009

Klubbstugan

Åkte upp till fritt följs klubbstuga med Linda och hundarna. Där mötte vi upp med Tessan och hennes två pälsbollar. Ozzy fick vara med idag, första riktiga utflykten efter kastreringen. Det gick jättebra han hade verkligen för mycket energi i kroppen, sån energi som ingen hjärngympa här hemma kan få bort, så det var skönt att få se honom verkligen springa av sig och ha kul.

Vad hände mer...jo Ikaros jagade sin första hare. Jag som varit så stolt att han aldrig jagat vilt, förutom husse hihi. Ozzy hängde också på men jag tror nog han jagade Primo mer än haren.

Efter hundarna fått sitt så var det oss mattars, hmm tror inte man säger så, tur att få vårat, och det var fika. Kaffe för dom "vuxna" och läsk till mig. Jag känner mig aldrig så liten som när andra dricker kaffe, det är nästan så jag skulle vilja lära mig dricka det bara för att känna mig mer sofistikerad eller vad man nu är när man är en kaffedrickare. Hur som, det var mycket trevlig och jag måste säga att vi tre tjejer kommer mycket bra överens och jag har mycket trevligt när vi träffas. Tessan växer verkligen i mina ögon varje gång vi träffas, hon är en otroligt stark människa.

Nu till bilderna...jag har ett jättefint bildprogram som jag inte tycks kunna lära mig hantera. Tror Linda får komma hit och ge mig ytterligare en lektion. Men oroa er inte det blir fortfarande bilder bara inte med en flashing ram och sånt.


buuuuuuuus!

wiiiii

jag sa mitt namn är OZZY!!

du kan inte ta mig, du kan inte ta mig

öh matte jag tror det gömmer sig nått farligt i buskarna

godis, sa nån godis

matte jag tror fortfarande det är nått skumt i dom där buskarna

ett annat typ av "hundmöte"?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas revbent läker vännen
tänker på dig
kram
L

Anonym sa...

Tack för de fina orden!!

Man är inte sofistikerad när man dricker kaffe utan snarare fast i ännu en last;)

Garvade åt bilden "ja sa att min namn var Ozzy!" fniss, skrattar fortfarande, men jag är så jäkla trött så allt blir roligt!
Kramis på dig och ge vovvarna en stor puss!