fredag 13 februari 2009

Fredag(en den trettonde)

Ringde djursjukhuset i Jägarvallan idag. Har beslutat mig för att inte använda valla mer eftersom jag är så besviken på hur det gick med Ozzy. Tjejen jag pratade med på Jägarvallen var jättetrevlig och kunnig. Vi satt och pratade en stund och jag berättade allt som hänt och ställde mina frågor. Hon tyckte Ozzy skulle ha några extra dagars vila för att försäkra oss om att han inte får ytterligare en blödning, men hon sa också att det var okej att börja gå lite längre promenader och det var inte livfarligt om hundarna busade lite.

Idag träffade jag Linda. Hon kom och hämtade mig och Ikaros och så tog vi en promenad i skogen. Det blev en hel del pratade och jag tror det fick oss båda att må bättre.

Ikaros såg två hundar i skogen men jag lyckades kalla in honom, det värmer i hjärtat!









1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!!

Tack för komplimangen....bara det att jag blir jätte generad...!!

Fina dom är i sina halsband;) Är såååå avundsjuk på din "braiga" kamera!!
Kramis!