lördag 14 februari 2009

Utmaning!

Fick en utmaning av min vän Linn, den lyder som följer...

1. Gå in i din bildmapp.
2. Öppna den sjätte undermappen och välj sen den sjätte bilden i den mappen.
3. Publicera.
4. Utmana sex nya bloggpersoner.
5. Länka.

Jag har en väldigt organiserad bild mapp. Måste ha det med tanke på hur otroligt mycket bilder jag tar. Det finns inte alltid 6 undermappar så bilden det landade på är tagen för ett par dagar sedan.


Det här är Ikaros för er som inte vet det :P. Den här bilden är tagen i tisdags när jag och Ikaros träffade Moa och Dante. Här misstänker jag att Ikaros försöker visa Dante hur rolig han är, ser han inte snäll ut?

Jag utmanar Linda med Bob och Linda med Pumba och Nala

Betalade in medlemsavgiften till Fritt Följ idag så nu är jag medlem!

1 kommentar:

Anonym sa...

sara jag gillar din utmaning men har du glömt att min laptop är på lagning :( ... jag får återkomma med utmaningen tills jag fått hämta datorn.. det finns inga roliga bilder på mikes dator!!!

KRAM I MÄNGDER OCH IMORGON BÄR DET AV MOT TINNERÖ =)

KRAM
L