onsdag 25 februari 2009

Kiss inne

Idag gick jag med båda hundarna hem till Linda. Det är första gången jag gått så långt med båda hundarna ensam. Dels har jag inte velat gå så långt med Ozzy innan och dels så brukar jag och Magnus gå ut tillsammans med hundarna. Hur som helst så gick det väldigt bra. Vi mötte några hundar vilket var det jag var mest orolig för. Ozzy skäller som en galning så fort han ser en annan hund och när man går med båda tillsammans så stressar det upp Ikaros så att han också skäller. Men med fickan full av godis så gick det bra. Annars tycker jag dom börjat gå riktigt fint tillsammans men det är klart att ibland så vill dom lukta på olika fläckar på helt olika ställen.

Väl hos Linda blev det en lugn promenad i skogen eftersom hon fortfarande är sjuk. Pumba hade på sig sitt nya show girl halsband, riktigt snyggt tycker jag och killarna.








När vi kom hem var Ozzy riktigt rastlös. Helt plötsligt går han iväg sen hör vi Oskar ropa att han står i datarummet och kissar. Misstänker att han har ätit massor med snö för kissat inne har han inte gjort på väldigt länge. Man såg verkligen att han skämdes.

Imorgon kanske vi ska träffa Bob med familj. Ska försöka hinna med att lägga ett spår till hundarna innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man anar inte egentligen inte hur kul våra guldklimpar har det för man ser bilder på hur de myser och har det. Dina bilder blir ju så enormt bra. Små detaljer visar sig på ens hund som man inte sett förut.... Så ja .- kul har de tillsammans det är en sak som är säker. Och vi också =)

Ha det bra!

Kram
Linda