onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Har varit ganska nere idag...försökte att inte låta det påverka Ikaros och min promenad så jag tog med mig kameran. Att ta bilder brukar alltid få mig på bättre humör. Känns som om det alltid blir samma typ av bilder så idag försökte jag mix it up lite.


matte jag ser en hund, får jag springa fram och säga hej?

matte, varför lägger du godis på så otäcka ställen?

suck, hur länge måste jag stå här uppe...

matte, inser du inte hur fånig jag ser ut på den är otroligt lilla stubben

oj vad högt du gömt godisarna idag


Träffade Linda och Björn med familj i skogen, men hundarna var inte speciellt intresserade av att umgås. Bob tog sönder pinnar och Ikaros åt upp flisorna som fanns kvar. Det var trevligt att träffas i vilket fall och Bianca har verkligen vuxit sig stor. Hon stirrade ner mig riktigt ordentligt, vet inte om det är ett gott tecken eller inte än, men hon är väldigt söt det är ett som är säkert.


kommer dom snart eller?

mamma linda och söta Bianca, kolla på dom enormt söta skorna

Bob tycker om stora pinnar

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder!! :-)

Jag har blogg-utmanat dig om du vill!

http://linn.blogg.se/2009/february/utmaning.html

Kram!