måndag 9 februari 2009

Nya halsband!

Äntligen är dom här, mina nya fina halsband till hundarna. Dom blev så himla vackra! Kommer nog beställa fler snart, jag har redan tankar på nya färgkombinationer. Här kommer några dåliga bilder på dom.


Ozzy vägrar att posera

Ikaros är duktig på att posera men matte har ju satt på halsbandet åt fel håll

Idag har jag haft hand om Ozzy så det har bara blivit korta promenader runt huset. Har tränat massor med kontakt och annat och det känns som om vi hittat varandra igen.

Följde med Linda hem till hennes kompis Tessan idag. Vi satt och pratade riktigt länge och det var väldigt trevligt. Det blev en hel del hundprat då även hon har två hundar, två jättesöta lagottokillar.

Känner mig nu helt säker på att jag ska gå med i fritt följ. Linda och jag ska försöka åka upp på några samträningar till och börja med. Det är svårt för mig att ta mig dit själv då klubbstugan ligger en bra bit från mig. Det ska hur som helst bli väldigt roligt så det ser jag verkligen fram emot.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!!

Men jag visste inte att du hade blogg ??:)!! Snygga halsband....även om Ikaros sitter upp och ner;) Du får helt enkelt ta nya bilder.....så vi får se dom på "riktigt" ;)....
Kramen från mig!

Anonym sa...

Hittade hit via tessans blogg nyfiken som jag är :) Jättefina bilder på dina vackra hundar.

Anonym sa...

VAD FIN DIN BLOGG ÄR! HÄRLIG BAKGRUND.

Åh guuuuuuuuuuud vilka läckra halsband du köpt! Man blir ju jätte avis!

Ska försöka spara några slantar och skaffa sådana jag med! =)

Nu mår nog dina prinsar alldeles prima.

PS TUSEN TACK FÖR DE MAGNIFIKA MÄRGBENEN! Jag får förse dig med pengar när du handlar där nästa gång!

kramis
Linda