tisdag 3 februari 2009

Helvetes natt!

Hinner inte skriva mycket men ska berätta lite fort. Ozzy mår skit han har gnällt hela och när jag säger hela så menar jag hela natten, Magnus och jag har kanske fått sova 2 timmar. Troligtvis har han blivit hög av värktabletten han fick i går. Men det är inte det jobbiga...hans pung har svullnat upp och ser ut som om kulorna aldrig tagits ut. Dessutom har han bajsat på sig under natten så kl 3 när vi skulle försöka gå ut med honom för 147 gången så inser jag att han "läcker bajs" gissa om man känner sig som en värdelös människa. Så där står vi mitt i natten med den ynkligaste hunden i världen och försöker tvätta rent i rumpan utan att det ska komma nära pungen eller såret efter operationen. Kan lugnt säga att det här har varit den värsta natten i mitt liv! Så nu har jag suttit med skolarbete för jag måste ju gå till skolan idag och om 30 min kommer min underbara pappa hit och hämtar oss så ska veterinären kolla på pungen. Seriöst vad skulle jag göra utan mina föräldrar, dom ställer alltid upp när det gäller.

Så, nu måste jag återgå till helvetesdagen...

Inga kommentarer: