tisdag 17 februari 2009

Sliten

Mitt revben gick av natten till måndag. En otroligt smärtsam historia kan jag lova. Knaprar värktabletter och hostmedicin som en annan missbrukare. Igår var det så illa att det till och med gjorde ont när jag andades. Blir det inte bättre om ett par dagar ska jag kontakta vårdcentralen.

Så, nu lämnar vi det tråkiga och går till den roliga dag jag och Ikaros hade i söndags. Jag följde med Linda upp till Tinnerö där vi lade ett litet spår som sen Linda gick med Ikaros (jag tog ju bilder :P). Sen fick Ikaros träffa Tessans hundar Primo och Acke. Jag är alltid lite orolig när Ikaros ska träffa hanar eftersom han är väldigt osäker, men det gick jättebra. Ikaros och Primo busade en hel del. Acke höll sig mest hos matte, han är nämligen en riktig kelgris.


Ikaros på en sten i solen


Acke i solen


Ikaros och Primo presenterar sig för varandra


Primo on the go


öra upp och tunga ut, mycket sött


Ikaros spårar och Linda försöker hinna med så gott hon kan


Primo utför ekorren

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!

Fyyy din krake med avbrutna revben!
Tack för idag...kul att få lära känna dig ( även om jag känner mig som en gammal kärring i sällskapet ;) )
Pussa dina sötnosar från mig, dom är hur goa som helst dina vovvar!
Kramis