fredag 3 juli 2009

Här händer det inte mycket...

Äntligen har vi fått lite regn och med det lite svalare väder. Idag var jag hungrig för första gången på en vecka. Det har inte hänt mycket skoj med hundarna heller. Kombinationen sol och ryggskott skapar inte förutsättningen för mycket hundträning direkt. Nästa vecka ska vi komma igång igen.

Idag fick hundarna busa med Ronja upp i hundhagen. Dom hade jättekul och det funkar bra mellan Ronja och Ikaros vilket var väldigt skönt. Jag hade målat upp många skräcksenarion över hur det skulle gå.

Jag vill rikta ett stort tack till Linnea och hennes kille Kalle som lånat ut ett objektiv till mig så nu ska ni få bilder igen. Jag har fortfarnade inte skickat iväg mitt trasiga men jag lovar att jag ska göra det snart.

jag och Ikaros saknar vintern för då orkar man ha så här kul

Inga kommentarer: