torsdag 30 juli 2009

Agility

Igår åkte vi ut och körde lite agility igen. Det gick riktigt bra med båda hundarna! Jag lät Ozzy testa det stora hindret som är format som ett A...tur var att Anna var där och hjälpte till för jag var livrädd att han skulle rammla ner och dö, men det gick jättebra. Ozzy och jag körde en liten bana som gick helt okej. Ikaros vågar ju inte speciellt mycket men det han vågar gör han mer än gärna. Men så fort jag försöker få honom att testa något nytt som verkar farligt lägger han sig ner, han är bra klurig min lilla kille.










1 kommentar:

Linnea med löptiken sa...

Hemlängtan! OH DENNA HEMLÄNGTAN! Ni verkar ha så himla mycket kul att jag blir alldeles GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN :)

Jag hoppas att ni fortfarande står ut med att ha shibakräket och virrpannan med er när det är träningsdags för oss efter semester och löp...