lördag 11 juli 2009

JAG KOM IN!!

Trots att det är lördag och att jag är tröttare än jag varit på länge har jag haft en kanon dag. Fick reda på att jag och Magnus kommit in på socionom programmet, jippi. Jag har haft mycket ångest över det och oroat mig massor för hur framtiden ska se ut men nu är allt löst. Nu är det bara till att ladda om och förbereda sig på att börja skolan i höst. Det ända som är tråkigt är att det är i Norrköping men man vänjer sig nog.

Jag har annars spenderat strörre delen av dagen hemma hos Anna. Eftersom det var så tråkigt väder idag beslöt vi oss för att fika hemma hos henne istället för utomhus som vi hade planerat från början. Anna mötte upp mig i valla så hade vi sällskap hem till henne. Alla hundar skötte sig kanon bra. Dom var givetvis separerade så Ina låg utanför griden och var såå ledsen och ganska svartsjuk när husse kom in för att hälsa på mina. Hon är bara för söt Ina! Vi hade det riktigt trevligt och hann med att prata om hund och mycket annat. Jag fick låna en bok om massage och streching som jag ska läsa. Tack Anna för en jättetrevlig dag som fick mig att bli glad trots min jobbkoma!

Ha en trevlig lördag alla!

4 kommentarer:

Linnea sa...

MEN OHMENGUD GRATTIS! Jag visste väl det ;)

Det där med fika lät himla trevligt hörredu, vad sägs om picknick någon samträning? ...nu försvinner ju jag en himla massa dagar :( men det kanske är bra väder när jag kommer hem igen...

Anna med flock sa...

Åh jättegrattis, va kul!!!

Tack för idag, var verkligen jättetrevligt och även oerhört nyttigt för mina vovvar att ha andra hundar på besök och finna sig i att vara lugna trots det.

Frida och Ronja sa...

GRATTIS TJEJEN!!
Jag håller med Linnea, picknick på samträning vore trevligt...

Vi ses senare idag...
Kram!

Johanna sa...

Blir verkligen jätteglad för din skull (o Magnus oxå såklart!) :D
JÄTTEGRATTIS! Pendala till Norrköping är väl inget o oroa sig för.. Det är ju hur himla kul som helst.. ;) Eller kanske inte...