torsdag 16 juli 2009

Köpenhamn

Nu har vi kommit hem från Köpenhamn. Vi hade riktigt trevligt och vädret var kalas så nu har jag en "linnebränna" som heter duga. Jag är fortfarnade i chock över hur dyrt allt är i danmark kontra här hemma så det blev inget handla för mig fast att jag såg lite grejer jag var sugen på. Vi passade även på att kolla in lite sevärdigheter när vi var där, vi kollade in vaktbytet vid slottet, tittade på sjöjungfrun och lite annat.

Jag kan lova er att hundarna var glada att se oss när vi kom och hämtade dom. Ozzy var hoppig som en kanin och visste inte vart han skulle ta vägen. Men hundarna har haft det jättebra hos Mats och Emma men det märktes att de var glada att få komma hem. Dom har sovit i 12 timmar i sträck i natt och det var ingen av dom som ville gå upp när vi gjorde det.

I söndags var det tjejmiddag hemma hos Frida. Vi sysselsatte oss som vanligt med att prata hund och åter hund så timmarna bara sprang iväg. Frida bjöd på jättegod mat som hon lagade alldeles själv! Ronja var en riktig liten solstråle efter att hon slapp ha sitt tikskydd. Hon var uppe hos alla för att säga hej flera gånger. Jag personligen har lite svårt att motstå Ronja och tillåter mer än vad Frida vill att jag ska göra men jag ska försöka bättra mig till nästa gång.





Nu ska jag strax iväg för att träffa Anna!

2 kommentarer:

Anna med flock sa...

Tack för idag, var jättetrevligt och nyttigt med passivitetsträning. Ledsen att jag inte var på superträningshumör ;), kände mest att jag bara ville vara och för Inas del var det nog bra. Hon om någon behöver lära sig att varva ner och bara vara utan att sysselsätta sig med massa saker.

Hoppas du har/hade trevligt när du såg på harry potter!

jenny & lego sa...

vad kul att åka till köpenhamn - det skulle jag också vilja göra! grattis till att du kom in på programmet! ska ni pendla eller flytta? kram!