lördag 4 juli 2009

Lördag!

Idag blev det lite träning med hundarna. Ozzy och jag körde bara lite kontakt vilket gick riktigt bra. Jag försöker ta bort godiset mer och mer och ställer lite högre krav på honom. Jag har så lätt för att fastna och inte öka svårighetsgraden för hundarna.
Ikaros busade jag med innan jag började träna vilket jag tycker gav bra resultat. Han blev dock lite för trött men han var mindre stollig vilket var skönt, jag kommer nog lära mig hitta balansen.

Annars händer det inte mycket. Har en hel del jag måste göra men det får nog vänta till måndag då arbetsveckan är över och jag har mer tid.

Kom igen matte, nu kör vi!


Ronja undrar vad matte sysslar med

Ikaros vilar i värmen

min bus kille

1 kommentar:

tessan sa...

Oj så duktiga ni är som tränar i värmen...PUST säger jag bara!

Kramis