lördag 18 juli 2009

Ö-fältet

Igår träffade jag Linda och hennes tjejer. Det var väldigt länge sedan så alla hundar var i extas av att se varandra. Tyvärr var det lite för soligt och varmt för mina men dom klarade sig riktigt bra ändå. Ikaros brukar ta det lugnt när det är varmt så han lunkade mest runt som tur är. Ozzy har inte ens i närheten lika mycket päls som Ikaros så han klara värmen mycket bättre. Hade några riktigt bra inkallningar på bollen, tyvärr några dåliga också...men jag väljer att fokusera på dom bra

På kvällen kom Frida förbi och så tog vi en promenad tillsammans. vi hade en hel del kluriga hundmöten men jag tyckte faktiskt att jag lyckades styra upp hundarna riktigt bra trots en del skällande. Man får aldrig ge upp!








1 kommentar:

jenny & lego sa...

klart man ska fokusera på det positiva!