onsdag 29 juli 2009

Hundhagen och samträning

Orkade inte blogga igår på grund av en idiotisk visdomstand som gör att jag mår lite halvkast hela tiden. Idag har jag varit hos tandläkaren så nu har jag fått det genomspolat med koksaltlösning, inte det roligaste jag gjort i livet direkt. Finns en stor risk att jag måste tillbaka för att gör det fler gånger dessutom.

Igår fick Ozzy vara uppe i hundhagen en stund då jag insåg hur länge sen han och jag var där. Han hade jätteskoj men speciellt mycket bus blev det inte av någon anledning.

man får visa respekt när Gunnel och Henrik vill hälsa


Gunnel

om ingen vill busa får man hitta på annat så länge

Ozzy försöker få igång Maja


På kvällen tog jag med Ikaros på samträningen. Han skällde massor men var annars väldigt duktig. Han gick jättefint i kopplet och var otroligt kontaktsökande vilket alltid är kul. Hade först inte tänkt göra något speciellt utan bara passivitetsträna men vi passade på att träna dom freestyle trick vi kan, vilket kanske inte är så många men Ikaros tycker det är superkul.


kontakt det kan jag och Ikaros

ett platsliggande

och nu då undrar Ikaros

tass på fot

hopp över mattes ben

Frida och Ronja

Zorro

Anna och Ina

1 kommentar:

tessan sa...

jösses så flitiga ni blivit på att träna!! Är allt lite avis....det har mest varit stånk och stön på mig på sistone:) Kul att Ann-helen och Zorro är med....

Ska nog försöka mig att komma med ngn dag....om Ok?
Kramis!