torsdag 23 juli 2009

Bad!

Idag följde jag och Ozzy med Linda och hennes Nala ut till blå lagunen. Det var percis lagom lite folk och inga hundar så jag passade på att hoppa i vattnet jag med. Det var första gången jag och Ozzy badade tillsammans och han verkade mest tycka det var skumt och försökte valla in mig till land. Jag tyckte iallafall att det var mysigt att vi badade tillsammans och sen får han tycka vad han vill. Men jag förstår nu varför min kompis Jenny tyckte det var halvskoj när hennes Noah "attackerade" henne i vattnet, jag använde hennes mota bort med benen teknik ett par gånger idag annars hade jag nog haft ordentliga rivmärken på kroppen. Ozzy blev som vanligt heltrött av att simma så han har varit utslagen resten av dagen.

Jag försökte lägga in filmerna som Annas pojkvän Jonas fixat till mig på när vi körde agility här om dagen men av någon anledning vill inte blogger göra det åt mig så istället får jag nöja mig med att bara lägga in länkarna. Jag fick hur som helts ett väldigt gott skratt när jag såg dom. Hundarna är bara för skojiga och jag ser super fånig ut så snälla titta på dom om ni vill få ett gott skratt. Den övre är med Ozzy och den undre med Ikaros.

http://www.youtube.com/watch?v=CWftbkG2B_g

http://www.youtube.com/watch?v=Wi8Y2OMuRa4

let go of my toy Nala!

sött som socker

skräck blandat med förtjusning från mitt håll

Ozzy visar matte his mean face

surt eller...?

här har dom for once varsin leksak

en sammanbiten Ozzy

jag visar att det minsann inte bara är hundar som kan vattenapportera


min lilla utter

4 kommentarer:

kicki fohlin-svensson sa...

WOW, inte illa av dig att hoppa i sjön! Var det inte kallt?
Roligt att se att ni har det bra. Nu längtar jag efter att få komma igång med alla kurser igen, men först. En välbehövlig semester!

Anonym sa...

tACK för en trevlig bad stund.

Ozz bollen som utter och du i vattnet var vara för söta att se ! =)

Kram
L

jenny & lego sa...

vilka härliga filmer - så gulligt att se i slutet av ozzys film att ozzy står och väntar i den blå tunneln innan du kommer fram på andra sidan! och vilken fin kontakt du har med ikaros!

härliga badbilder!

Tessan sa...

Brrrr var det inte kallt??
Härliga agilityfilmer...skojjigt!
Kramis