fredag 27 augusti 2010

Agility

Hade med mig en seg hund till agilitykursen idag. Det är inget kul när man har mer energi än sin hund fast det är ganska skönt regniga och kalla dager då man inte känner för att göra massor, så försöker jag se det i alla fall. Trots att Ozzy inte riktigt var med på noterna så fick jag med mig en massa bra övningar jag ska göra hemma så förhoppningsvis är det mer fart i honom imorgon så vi kan testa dom på allvar.

Ikaros har fått gå spår med husse idag. Magnus var som en sol när jag kom hem och ville berätta vilken duktig spårhund Ikaros är. Det visste ju jag redan men jag lyssnade glatt för det är kul när Magnus gör saker med hundarna förutom att gå promenader.

Imorgon ska jag träffa Linnea och Sofia för promenad och förhoppningsvis lite träning.

Inga kommentarer: