söndag 24 maj 2009

Tung helg...

Det har varit en jobbig helg. Det har varit tungt att jobba, panik läsa bok och vara ensam med hundarna. Dessutom är det inte slut än, jag må ha läst klart boken men jag måste skriva om den också. Men snart är skolan slut och det ska bli så himla skönt.

Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar. Ozzy var lite jobbig och skällig men annars var det skönt. Jag är så tacksam varje gång jag slipper att laga mat på söndagar. Hundarna busade på som vanligt men kameran lämnade jag hemma för jag var inte på bildtagningshumör.

Igår var jag och Linda ute vid ö-fältet och då gick kameran varm så varning för mycket bilder från gårdagen.











3 kommentarer:

Anna med flock sa...

Strongt att du hunnit läsa ut boken iallafall, hoppas du ska hinna med resten också utan att stressa dig halvt fördärvad. Kram!

jenny & lego sa...

åh vilka fina bilder! sista bilden blev favoriten - busozzy!

tessan sa...

Bit ihop snart är det över!!
Kramisar från en mycket trött Lagotto ägare;)