onsdag 20 maj 2009

Jag hatar människor och deras JÄVLA BAJS!!!!

Ja, ni kanske förstår vad som har hänt. Ikaros har så klart rullat sig i ytterligare en hög med människobajs. Den här härliga högen hittad han i den lilla skogen bredvid Linda. Det var en härlig och illaluktande hög som verkligen borrade sig in i pälsen och stannade kvar, den typen av bajs jag verkligen älskar. Jag är så arg just nu, både på min hund som inte tycks kunna låta bli dessa bajshögar och på de förbannade människor som insisterar på att bajsa lite över allt. Om man är så jävla bajsnödig kan man väl springa hem!! Jag är arg arg arg arg och åter arg! Extra arg är jag för att jag inte vet hur jag ska lösa problemet. Råd och idéer är välkomna!

Jag som hade tänkt att det här inlägget skulle vara lite positivt då det har hänt lite kul grejer. Allt det hamnar lite i skuggan av det här. Hur som helst det roliga var att jag igår klarade tentan i British Cultural Studies, tentan jag fasat för mest hela terminen.

Igår var det träningsträff med tjejerna. Det gick ganska bra för mig och Ozzy. Han var lite långsam och ofokuserad, men vi hade kul och tränade ingångar, stanna kvar och mellan.

Ozzy och jag tränar ingångar


och lite kontakt

Ozzy har hittat snöret som man kan styra Ina med, jippi tycker han

mina härliga träningskompisar
(fr. v. Linnea, Anna och Frida)

2 kommentarer:

jenny & lego sa...

grattis till tentan - superskönt!!

hur har du tränat hitills då med ikaros och bajset? lite tips har jag men det är ju onödigt att säga dom ifall du redan testat tänkte jag!

Anonym sa...

JAG HATAR OCKSÅ MÄNNISKOBAJS!!

FY F-N VAD DÅLIGT.

SORRY att det förstörde din dag.

ser jag ngn idiot bajsandes ska jag göra som Görel i Mia O Klara och komma springandes med bajs påsar till de bajsande joggarna!

Så det så

kRAM
Linda