fredag 22 maj 2009

Lite tid för mig själv

Sitter just nu och njuter framför datorn med musik på riktigt hög volym. Det är enligt mig det ända sättet att lyssna. Både Oskar och Magnus är uppe på Lincon så jag och hundarna har lägenheten för oss själva vilket jag planerar att utnyttja maximalt. Lyssnar på gammal härlig musik som min bror introducerade för mig när jag var liten, bland annat Weird Al. Jag minns att vi satt i hans rum och lyssnade tillsammnas, men jag kunde inte engelska än så han översatte alla texter åt mig och sen skrattade vi tillsammans, det är fina minnen! För er som inte vet vem Weird Al är så ska jag berätta. Han är en liten skum kille som gör parodier på kända låtar, han skriver även en hel del själv. Alla låtar är roliga, kissa på sig roliga faktiskt.

Nu till dagen. Har mest haft näsan i min bok men jag hann även med att träffa Linda och Tessan med hundar. Hundarna sprang som tokar, tyvärr fick inte kameran följa med på den rudan för det fullkomligt ösregnade. Men när vi kom tillbaka till klubbstugan hade det avtagit så då passade jag på att ta några bilder på busarna. Mina killar är verkligen tokiga i att leka, har inte sett något liknande, de kan hålla på hur länge som helst.








Inga kommentarer: