tisdag 26 maj 2009

Idag blev det bad!

Satt uppe till klockan 3 i natt och skrev på mitt arbete hann inte riktigt klart så det sista gjorde jag i morse. Det blev ingen samträning idag på grund av det men det gjorde inget för Linda och Björn hörde av sig och ville åka och bada på eftermiddagen. Eftersom mitt skolarbete var klart så kändes det som att både jag och hundarna förtjänade det. Så ner med några handdukar och kameran i väskan sen bar det av.

Varken Bob eller Ikaros är några riktiga badare men Ozzy simmade för alla tre hundar. Han är så duktig på att ge sig ut och "rädda" bollen. Det är bara tråkigt att han blir så vaktig när man gett honom en leksak. Jag får ta den som jag vill men kommer en annan hund i närheten blir han riktigt otrevlig.

Ikaros gick mest omkring och rullade sig och åt bajs...suck vad ska jag ta mig till. Bob stog och gnydde i vattnet varje gång Ozzy simmade ut. Han är så söt Boben! Jag tror alla tre hade roligt idag på sitt egna sätt.

Ozzy har räddat sin boll

min älskade lilleman har kul på land

världens sötaste busunge

Ozzy fungerar som sin egna hårfön

den vackrast berner sennen killen

usch matte det är inget kul att bli blöt om fötterna

livet är mycket bättre på land

mmmm....gräääässss

Ozzy sjunger"gräs, jag älskar gräs"

2 kommentarer:

Anna med flock sa...

Åh vilka underbara bilder, Ozzy är ju för söt...vilken liten säl :)

jenny & lego sa...

åh vad de är fina allihopa!