måndag 4 maj 2009

Lite bus

Idag och närmsta tiden framöver kommer den största delen av min tid gå till att plugga. Det skulle vara så skönt att klara alla kurser så att jag slipper ha rester kvar till hösten. Idag har jag lagt upp ett litet schema med datum då allt måste vara klart, det är halva jobbet som jag brukar säga.

Hundarna har nog inte haft den roligaste dagen på länge men jag vet att dom klara sig. Jag försöker att inte ha dåligt samvete för jag vet att jag är ganksa duktig med dom för det mesta, fast man kan alltid bli bättre och göra mer.

Vi tog en promenad upp till valla och på vägen fick hundarna leka lite. Det märktes att det var ett bra tag sen mina killar fick leka bara dom för det gick i ett förskräckligt tempo. Dom älskar verkligen att busa tillsammans och leker på samma villkor. Dessutom har Ozzy blivit riktigt snabb och kan springa ifatt Ikaros om han vill. Dom är bara för fina mina killar.







1 kommentar:

jenny & lego sa...

hihi, första bilden är ju helt galen!