tisdag 1 september 2009

Härlig promenad!

Idag hade jag med mig två duktiga killar på promenad tillsammans med Anna. Dom gick perfekt i koppel i princip hela tiden. Alla ni som har mer än en hund vet att det kan vara lite av en utmaning ibland. Vi hade även en massa hundmöten idag och inget av dom gick direkt dåligt. Ozzy skällde givtevis men det var inte värre än så, Ikaros visade bara dendens till utfall på ett enda möte så det var jag riktigt nöjd med.

Det var länge sedan Anna och jag gick på promenad tillsammans och det var nog första gången det bara var busiga Tim med. Han är bara för skön den killen. Han älskade att få gå först och leda flocken och var en riktigt retsticka ibland. Han är bara för söt!

Efter vi gått en runda i vallaskogen satte vi oss en stund och bara njöt i skuggan och pratade om allt och inget. Det var precis vad jag behövde, så tack för en härlig eftermiddag Anna!





1 kommentar:

Anna med flock sa...

Hihi vilken underbar beskrivning på mitt busfrö igår :) Tim hälsar att han var så nöjd så efter promenaden igår så han nästan glömde bort sin löptik hemma för ett tag.