fredag 4 september 2009

Då var man 26 då...

Idag firade jag ytterligare en födelsedag. Av Magnus och Oskar fick jag en jättefin stegräknare med överfallslarm och radio, skit coolt har velat ha en jättelänge! Av Ozzy fick jag också en "present" han hade tydligen tyckt livet var tråkigt imorse så han hade helt demolerat presenten som Linda skickat till mig. Det var, innan Ozzy hittade kuvertet, en massa fina bilder på hundarna...suck det är verkligen dags att skaffa någon form av postfångarkorg. Men ett stort tack till Linda för presenten tråkigt bara att Ozzy skulle förstöra. Hade jag inte varit så chockad när jag kom in så hade jag tagit en bild på det för det var helt sinnesjukt, små, små bitar precis över hela mattan.

Annars har det inte hänt mycket idag. Hundarna har fått vila med varsit märgben i munnen och jag och Magnus har ätit god mat och sett på film.

Ett stort tack till alla som har hört av sig och grattat idag, det värmer!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken dålig vän jag känner mig som, vet inte vilket år i mängden det är som jag har missat din födelsedag :( Men, men jag brukar ju alltid gratulera så så småningom när jag kommer på.. :) Så vad säger du om grattisfika på stan nån eftermiddag nästa vecka?

//Johanna

jenny & lego sa...

stort grattis i efterskott! har också en stegräknare - är jättekul att se hur många steg man går per dag! kram!

kicki fohlin-svensson sa...

ÅHHHH.. du skulle ju haft tårta på söket idag!! Du har en gratisfika tillgodo hos mig, samt en liten present som du skulle få. Jag har faktiskt glömt din födelsedag, men presenten köpte jag för länge sedan, när jag fick reda på att du skulle fylla i samband med sökkursen! Lovar att det är något som du lär komma att behöva! tar med den på onsdag... nyfiken?
KRAM Kicki