torsdag 3 juni 2010

Fokus på belöning

Idag har varit en stressig dag men trots det har jag inte gjort så mycket som jag skulle velat. Jag känner mig helt paralyserad av stress över mitt skolarbete tackar vet jag vanliga hemtentor dom kan jag greppa men det här med uppsats är svårt. Jag vill bara bli klar så att det kan bli sommarlov.

Hundarna fick följa med ner på stan idag. Jag var tvungen att köpa nya linser så Magnus satt ute med dom medans jag fixade med det. Det var mysigt på stan och fullt med folk. Ikaros skötte sig exemplariskt som vanligt och Ozzy han skällde på det mesta och badade i en fontän. Denna utflykt ner till stan gjorde att jag inte hann med att gå på samträningen man jag tränade lite ute på parkeringen med Ozzy. Jag fokuserade bara på megabelöningar och tjoade runt och gjorde mig till. Testade även med att ta ifrån honom belöningen om han inte hängde med vilket stundom funkade bra men tyvärr är han rätt duktig på att hitta egna grejer att underhålla sig med. Vi tränade mest på att svänga runt och göra halter och det gick stundom riktigt jäkla bra. När han väl fattar kan han vara riktigt skarp min lilla boll.

Inga kommentarer: